Strona główna » Usługi » Stomatologia zachowawcza Gdańsk Osowa

Stomatologia zachowawcza Gdańsk Osowa

Próchnica to choroba przewlekła i zakaźna wywoływana przez bakterie. Coraz częściej problem ten dotyczy nie tylko osób dorosłych, ale także najmłodszych pacjentów. To jedna z najczęstszych przyczyn bólów zębów. Nieleczona może prowadzić do powstawania białych plamek na uzębieniu, demineralizacji szkliwa, rozpadu zębiny, zajęcia miazgi zębowej, powstania ropnia, a nawet całkowitej utraty zęba.

Jak zapobiegać rozwojowi próchnicy?

W przypadku próchnicy, tak jak każdej innej choroby, lepiej zapobiegać niż leczyć. Stomatologia zachowawcza (nazywana także ogólną) zajmuje się zarówno leczeniem ubytków spowodowanych próchnicą, jak i zapobieganiem ich powstawaniu. Codzienna i dokładna higiena jamy ustnej to podstawowe działanie profilaktyczne. Szczoteczka do zębów, pasta, nić dentystyczna i płyn do płukania ust to akcesoria, które powinny znaleźć się w każdej łazience. W zachowaniu dobrego stanu jamy ustnej pomagają także regularne wizyty w gabinecie stomatologicznym.

Pacjenci naszej Kliniki w Gdańsku mogą skorzystać z bogatej oferty zabiegów z zakresu leczenia ubytków wywołanych próchnicą. Wykorzystujemy najwyższej klasy wypełnienia światłoutwardzalne pochodzące od renomowanych producentów.

Dzięki skutecznemu znieczuleniu na jednej wizycie możliwe jest leczenie wielu (nawet kilkunastu ) zębów jednocześnie!

Wykonujemy następujące zabiegi stomatologii zachowawczej:

Nasza oferta stomatologii zachowawczej skierowana jest zarówno do dorosłych i młodzieży, jak i do dzieci. Nie warto odkładać pierwszej wizyty u dentysty do chwili, gdy pojawią się pierwsze oznaki świadczące o rozwoju próchnicy! Wszystkim pacjentom naszej Kliniki w Gdańsku niezależnie od wieku oferujemy możliwość skorzystania z bezpiecznych metod znieczulenia w trakcie wykonywania zabiegów. Nasz zespół jest doskonale przeszkolony do pracy z małymi pacjentami. Wykorzystujemy nowoczesny sprzęt umożliwiający właściwą diagnozę i skuteczne leczenie. Zabiegi mające na celu zapobieganie powstawaniu i rozwojowi próchnicy (skaling, piaskowanie, polerowanie, fluoryzacja) są przeprowadzane przez profesjonalne higienistki dentystyczne.